maandag 20 augustus 2018

Van der Valk toekan

Hallo allemaal. Wij zijn weer terug van een paar gezellige daagjes weg in, dacht ik van der Valk Nijmegen, maar het was van der Valk Molenhoek. Blijkbaar zijn er 3 vestigingen in en rond Nijmegen. Deze vestiging was kleinschalig en erg knus. Nijmegen hebben wij niet gezien, wel Burgers Zoo en Openlucht museum Arnhem. Enig!
Van der Valk heeft een toekan als logo. Ja, dan maak je er al gauw een kaartje mee en geef die bij het vertrek bij de receptie af. ;)
Kleuren komen niet helemaal goed uit. Ik kwam er bij het ontbijt achter dat ik nog geen foto had gemaakt, dus gauw nog met de mobiel een foto genomen ;(
Nu nog twee weken vrij. Heerlijk en vooral nieuwe projectjes uit proberen. Werken  jullie wel eens met een de action wobble? Niet action van de winkelketen. Je kan ze kant en klaar kopen, maar ook zelf maken, gezien op YouTube. Nu nog dun ijzergaren zien te bemachtigen.
Wie weer moet werken: succes en anders fijne dag.

11 opmerkingen:

  1. wauw, dat zullen ze niet zo vaak krijgen denk ik dan ! zo'n leuke toepasselijke kaart
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om een toepasselijke kaart als bedankje achter te laten Maria. Heel leuk gemaakt met die tekst erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart en wat zullen ze dat leuk gevonden hebben bij van der Valk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, leuk om hem achter te laten bij van der Valk! Die krijgt vast een ere plaatsje bij de receptie.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is leuk om een kaart te maken met de toekan, zullen ze vast waarderen. Ik las laatst ergens dat iemand een veer van een balpen gebruikte, bij haar wobble,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Maria wat leuke kaart zo zie je maar weer als je in Molenhoek komt en je ziet een schilderij Toucan ziet hang leuker kan het niet. Mooier kun je niet hebben. Ze zullen vast wel blij mee zijn met jouw kaart!
    Molenhoek is van mij 15 minuten rijden haha. Fijne vakantie nog!
    Ik heb al een week erop zitten en dit is mijn laatste week.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee zeg, om deze kaart achter te laten. Zal vast gewaardeerd worden. Heerlijk om er even uit te zijn. Mooie omgeving ook. En nu nog twee weken thuis. Is ook heerlijk. Niet op de klok kijken, doen waar je zin in hebt...Genoet ervan. Oh ja, die wobbles ken ik wel, maar heb ze niet en ook nog nooit gebruikt....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig toffe kaart en wat lief dat je die bij de receptie achterliet ! Dat komen ze vast niet zo snel tegen !
    Ja die wobblers, die ken ik wel, ik word er helemaal kinds van, kan niet stoppen met wobblen ... ik ga dus eens kijken op Youtube want nadeel is dat ze duuuuuuuur zijn .... Geniet nog van je vakantie !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om een kaartje af te geven als dank. Erg leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat zullen ze leuk gevonden hebben bij de receptie! Erg mooi kaartje, tropisch sfeertje! Lekker joh, nog vakantie vieren, geniet ervan! Die van ons zit er bijna op.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartstikke leuk en tropisch kaartje! Fijn dat je genoten hebt. Gisteren weer begonnen op school, ff wennen aan de drukte om me heen...

    BeantwoordenVerwijderen