woensdag 22 augustus 2018

Action Wobble

Goedemorgen, lekker knutselen in deze vakantie. Bezig geweest om een action wobble zelf te maken n.a.v. het filmpje op YouTube. Het belangrijkste is dus het soort ijzerdraad/garen. IJzerdraad is eigenlijk te dik, het moet echt dun ijzergaren zijn. Bij de bloemenwinkel in mijn dorp vroeg ik of zij dun ijzerdraad hadden, die ze gebruiken voor het opbinden van bloemen. Zij had wel kleine stukjes en inderdaad heel dun ijzerdraad. Ik kreeg er 15 mee en hoefde niets te betalen. De volgende keer zou ik wel moeten betalen. Wat leuk van deze medewerkster. "Maak ik er een kaartje mee voor jullie", zei ik.
Ik laat jullie het filmpje zien met een kaart met een wobble zonnebloem, voor een te laat verjaardagskaart.
Eronder de labeltjes die ik maakt voor de bloemenwinkel. Heel verbaast waren zij over het effect van deze wiebelbloem en zij begreep eigenlijk niet zo goed wat ik nou zou gaan maken.
Een heel verhaal, maar toch wel leuk om even met jullie te delen.
Fijne woensdag.




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


9 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart, Maria. En ook de labeltjes zijn erg gaaf geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om de zonnebloemen te laten wiebelen. Je kaart en labels zijn er superleuk mee geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie labels Maria en de kaart ook wie wiebelt.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb even op YouTube gekeken wat het precies inhoudt, maar het is duidelijk. Mooie gedaan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee! Die wobbles zijn kant en klaar best prijzig. Leuk om die dan zelf te maken. Je labeltjes zijn ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaartjes, die zonnebloemen doen het goed!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er weer SUPER uit.
    Ik heb dit draad voor je,zal het even opzoeken.
    Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dát is nog eens een leuk idee zeg!!
    Wat lief ook dat je het ijzerdraad mocht hebben.
    Nu je een label voor de bloemenwinkel hebt gemaakt snappen ze ook meteen waar je het voor nodig had.
    Wie weet waar dit nog op uit komt (misschien een opdracht om wat labeltjes te maken voor de verkoop😉)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er geweldig uit. Zo vrolijk! Helaas kan ik het filmpje niet openen... mar ik snap het idee.

    BeantwoordenVerwijderen