donderdag 30 augustus 2018

Prettige kerstdagen

Niet gedacht dat ik al zoveel kerstkaarten zou maken, maar dat komt door die goede actie van de donderdag, kerstkaartendag! Ook door blogland wordt je dan geïnspireerd en natuurlijk de leuke producten die toch ieder jaar weer uitkomen. Zo ook de producten van MD. Ik heb het rendier en slee gekocht. Echter valt het wel wat groot uit en is het even puzzelen om op een kaart te krijgen. In de catalogus 2018 staat er een voorbeeld met muizen voor de slee. De kaart heb ik aangepast qua formaat en maar 1 muis voor de slee gezet. Ja en dan toch een beetje mijn blauw tinten ;)
  Voor wie naar de beurs in Den Bosch gaan....heel veel plezier en ik zie wel wat jullie voor moois gekocht hebben.

12 opmerkingen:

  1. Wat een enige kerstkaart Maria. De muisjes zijn prachtgie. Je hebt ze leuk aangekleed. Heel leuk tafereeltje. mooie kleuren een prachtige kaart. Inderdaad door elke donderdag een kerstkaart blijf je bezig.. En doordat er zulke mooie materialen uitkomen ook! Ik sta nog steeds in dubio voor wat betreft de muizen. Heb ze nog niet maar wel heel veel andere dingen... Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat issie weer super schattig geworden je gnomekaart is ook geweldig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Maria,

    wat een schattige kerstkaart is dit geworden met de muisjes!!! Ben zelf nog niet in de kerststemming maar ben wel weer een beetje creatief bezig. Deze mallen staan ook nog op mijn wensenlijstje nadat ik een nieuwe pluizenbol geadopteerd heb.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaart Maria, de muisjes blijven zo leuk. de kleurcombi vind ik ook mooi. Groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart! De muisjes passen er goed bij :). Ik heb vandaag mijn eerste kerstkaart van dit jaar op mijn blog gezet, ook met de lieve muisjes! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat zijn ze toch schattig die muizen! En wat heb je er een leuke kaart mee gemaakt. Brengt me wel op een idee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat is die leuk Maria, tof die muis voor, en in de slee. En in leuke kleuren. Ik heb vandaag oa de slee en het rendier gekocht.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk de slee! EN de muizen erbij, maakt het tot een heel leuk en lief tafereel! De grootte is inderdaad vaak een 'probleem'. Heb ik ook met sommige dieren. Wel passen en meten, maar dan lukt het meestal wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk kaartje.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf kaartje, leuk met de muizen en de slee en erg mooie kleurtjes!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen