donderdag 28 juli 2016

Happy home challenger ABC, W

Hallo allemaal. Pas had ik twee verhuiskaartjes gemaakt. Sarah vroeg of ik mee wilde doen met de challenger van Erna. Nu ik toch lekker veel knutsel tijd heb, is het een ander kaartje geworden die mee doet aan de Happy New Home *** ABC challenge, letter W. Ik hoop dat het allemaal goed terecht komt, daar ik nog niet goed ben in linken doorzetten. ;) hier het kaartje:

Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit, vervolgens kraft en licht blauw
- Designpapier: MD
- Stans huisjes, hekje, boom, postzegelmal: MD. Letters CraftEmotion
- Stempels: Stampin up- gefeliciteerd, Joy

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje, leuk met de boom en het hekje erbij Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, leuk idee met die ramen als stenen.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Maria. Dank je wel om mee te doen! Die raampjes hergebruiken als bakstenen is een top idee! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke gezellige verhuiskaart Maria. Leuk bedacht om met de raampjes een tuinmuurtje te bouwen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Maria, het is een superleuke kaart geworden. Leuk is dat om het afval juiste te gebruiken!
    Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart,Maria.Superleuk tafereeltje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Maria, wat een gezellig kaartje heb je gemaakt en wat leuk dat je meedoet met mijn challenge! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk kaartje Maria, leuk met de postzegelmallen. Je hebt het allemaal weer erg leuk gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen