maandag 25 juli 2016

2x verjaardag

Deze maand veel verjaardagen waaronder Elma.
Dit ontwerpje heb ik al eerder laten zien, maar ik vind hem  zo leuk en is zo makkelijk aan te passen qua kleurtjes en papier dat ik de twee volgende verjaardagskaarten  maakte.
De mal van de panda is geweldig. Hij heeft mijn hart 'gestolen'.  Helemaal als je het uitlegfilmpje panda-stans van Eline Pellinkhof bekijkt. Ook kan je er een beertje mee maken. Het is de moeite waart om dit filmpje te bekijken.
De mal met kratje, takje en bloemen van CraftEmotions blijven mijn favoriet. Er is nu ook een alfabet mal van CraftEmotions. Het fijne van deze mal is dat hij niet groot is en sommige letters meerder keren in de mal voorkomen. Dat scheelt weer een hoop werk ;)
Mal 163 - Uppercase Alphabet
Hier dan de foto`s van de kaarten.
 


7 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige kaarten, panda is inderdaad echt enig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, vrolijk, kleurrijk, top kaartjes Maria! Heel leuk gedaan! De panda is ook om verliefd op te worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enige kaarten Maria. De bloemen op de vaasjes zijn inderdaad erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten en de panda, ja steelt meteen je hart !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke kaarten weer,Maria.Het beertje is inderdaad schattig.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten! Mooie kleuren, en het beertje is echt schattig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen