zondag 20 januari 2019

Hooray

Hallo allemaal.
Gisteren vertelde ik, dat ik een nieuwe mobiel had gekregen. Gisteren ging ik kijken of ik toevallig nu wel via mijn mobiel reactie bij jullie kon posten. En....jawel, het lukt!! Dat is zo prettig dat je gewoon vanuit je stoel kan reageren en niet altijd achter de pc, boven,  moet gaan zitten.
Er zijn weer veel verjaardagen deze maand, dus snel aan de slag gegaan met dit resultaat:
Bij action een klein tafeltje op wieltjes gekocht, met lade en extra plankje.  Hier kan ik mijn spulletjes kwijt die op mijn bureau stonden. Bovenop kan ik de spulletjes leggen die ik op dat moment nodig heb. Zo blijft mijn bureau lekker leeg en heb toch alles bij de hand. ;)
Fijne zondag.


12 opmerkingen:

  1. Hoi Maria,
    weet je dat ik hier met het schaamrood op mijn kaken zit? Vorig jaar heb ik je een kaart met je verjaardag gestuurd volgens mij en ik heb geen andere verjaardagskalender en je staat er toch niet op! Ik nadenken en ik denk dat het komt omdat ik jouw verjaardag in mijn schrift had geschreven en die vergeten ben over te nemen toen dat schrift vol was. Maar ik ga het goed maken.
    Je kaartje is in elk geval erg leuk. Lekker stoer met dat ribbelkarton. En de kaart die je zus gemaakt heeft voor jou: SUPERGAAF!
    Fijne zondag! Wij hebben al een heerlijke wandeling gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kart Maria!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart. Mooi met dat ribbelkarton. Dat tafeltje lijkt mij handig zeg. Zou een hoop schelen als het bureau eens lekker leeg is.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk kaartje, lekker feestelijk! En volgens mij kocht je niet alleen je handige tafeltje bij de Action: ik herken de vlaggetjes en tekst ;)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey Maria,

    een prachtige kaart is het geworden!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke en feestelijke kaart, Maria.
    En een super handig tafeltje. Zal dochterlief eens vragen om ernaar te kijken bij de Action!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe kaart! En heerlijk, al je spullen bij de hand hebben...en een leeg bureau...dat is zeldzaam bij mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave kaart !
    Handig dit kastje bij je bureau!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf is je kaart! Erg mooi die verschillende laagjes. Het tafeltje ziet er uit als een echte aanwinst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele gave kaart, super dat blauw met kraft, leuk dat ribbelkarton.
    Leuk kastje, ik heb het gekocht voor mijn dochter haar slaapkamer, als ik lees hoe je het gebruikt had ik het beter zelf gehouden, haha.
    Mooie kaarten en een handig cadeau kreeg je, veel plezier ermee.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke vrolijke kaart Maria, hij geeft mij al een beetje zomers gevoel (altijd meegenomen op zo'n druildag hihi) en wat een gave aanschaf is dit tafeltje. Superhandig lijkt me.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat tafeltje ziet er handig uit! Altijd fijn wat extra ruimte om spullen weg te leggen als je aan het knutselen bent. Dit kaartje ziet er leuk, mooie kleurtjes en stoer ook door het ribbelkarton. Geniet van je nieuwe telefoon!

    BeantwoordenVerwijderen