dinsdag 29 januari 2019

Gefeliciteerd zus en zwager

Mijn zus was gisteren jarig en vandaag mijn zwager. Daar zij niet om de hoek wonen zijn wij een zondag al op visite geweest. Voor mijn zus wat knutselspulletjes en voor mijn zwager een blik met drop. Een kaartje hoort daar natuurlijk ook bij:
Deze was voor mijn zwager. Het 'kratje' van Leane Creatief vond ik zo leuk, dat ik die maar heel gauw had besteld. Je kan er alle kanten mee op. Voor mijn zwager maar biertjes er in gezet.
 
(455602)
 
Deze kaart voor mijn zus. 

 


10 opmerkingen:

  1. Toffe kaarten Maria, heel afwisselend! En lekker vrolijk van kleur!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes heb je gemaakt Maria!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn twee mooie kaarten en een wat leuk model heeft de 2e kaart.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je zus en zwager, Maria.
    En wat een leuke kaarten heb je voor hun gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stoere kaart voor je zwager en een echt kunstwerkje voor je zus. Mooi hoor!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat, heel leuke kaarten! Die voor je zwager is stoer, dat kratje is gaaf! Die voor je zus ziet er echt tof uit, wat een leuk model!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Maria,
    ze zijn allebei erg leuk. Dat kratje is super met die flesjes erin. Ik heb het nog niet eerder gezien. De kaart voor je zus is ook super. Leuk model. En zit je nu 's avonds vaak op de bank de blogs langs te gaan? Ik zit nu met mijn laptop op schoot... Gezellig met Matthijs...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Titanium Gr 5-3-5 2.5mm Handle - ITNICS
    The Titanium Gr 5-3-5 is an adjustable double edge safety razor for use with many uses. This is an adjustable ceramic vs titanium razor for titanium solvent trap monocore short, coarse and titanium price per pound thick men t fal titanium pan with  Rating: 5 · ‎6 reviews · ‎$34.00 · ford edge titanium 2021 ‎In stock

    BeantwoordenVerwijderen