donderdag 15 november 2018

Weer terug....

Lieve bloggers,
Eindelijk weer eens tijd om te bloggen. Erg drukke maand gehad op mijn werk met een vrij groot, tijdrovend project. Wel geknutseld,  daar vond ik mijn ontspanning gelukkig in, maar niet geblogd.
:(
Wat een verhalen kom ik tegen zowel ernstige bij GerJanne als vrolijke bij KreaDoegangers. Fijn dat dat blogland er is, dan kan je toch meeleven. Enkel Creadootjes zijn ook naar de KreaDoe geweest. M.n. Jacqueline kreeg haar gewonnen prijs, met haar gehaakte 'Ootjes', uitgereikt. Wat een happening is dat geweest. Door de foto`s en verhalen van de dames, is het bij toch gaan kriebelen. Volgend jaar ga ik ook mee.
Vandaag ook weer kerstkaartendag. Met de mal van MD LR0568 kan je dus afwisselende kaarten maken. Dit is het resultaat:
 
 
Hier nog een foto van enkele CreaDootjes. Misschien hebben jullie ze wel gezien ;)
Vorige week donderdag hebben wij een workshop 'lichtjeskaart maken' gedaan. Door Nathalie gegeven, was zóó leuk om te doen. Laat ik jullie morgen zien ;)
Tot gauw weer hoor.
 


10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten, je hebt goed laten zien hoe verschillend kaarten kunnen zijn met 1 mal en verschillende papiertjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaarten zijn alle drie heel erg mooi geworden. Leuk omdat met andere papiertjes te doen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er alle 3 top uit maar de 1e vind ik toch wel superlief met het schattige hertje erbij.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk!
    Goed idee om 3 keer dezelfde kaart te maken, met andere papiertjes, zo heb je 3 dezelfde, hele verschillende kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerds! Ze zijn allemaal leuk maar de tweede vind ik een topper.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Maria,
    ja dat was schrikken als je het nog niet wist. Dank je wel voor je reactie!
    Je kaarten zijn gaaf. Ik ken die mal niet, zal eens kijken. Is het en nieuwe? Hopelijk is de drukte op je werk weer over?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heey Maria,

    dat zijn 3 leuke kaartjes geworden. De eerst is toch wel mijn favoriet zo met de autootje en het hertje. Mooie achtergrond ook.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaarten en voor mij is de tweede het leukst. Wat een mooie mal is het die je hebt gebruikt.
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaarten en leuk om weer wat te zien van je :). Soms heb je van die periodes dat het bloggen even op een lager pitje staat. Toch fijn dat je wel lekker hebt kunnen knutselen. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen