zondag 25 november 2018

Servetten

Jl. donderdag hebben wij met de CreaDootjes een avondje servetten plakken gedaan. Het was weer een hele tijd geleden van de servetten en dakpannen....jullie vroeger ook wel eens gedaan? Nu stond het bekleden van een tasje en een triplex bel op het programma. Heel leuk om te doen en het was weer beren gezellig.
Vandaag maar weer verder met de kerstkaarten. Inmiddels 64 gemaakt, waarvan er al 6 zijn verkocht. Tevens een bestelling van 15 kerstkaartjes, ik kijk wel tot hoever ik kom. Gelukkig heb ik nog genoeg ideeën.
Jullie nog gezellige plannen voor vandaag? 


4 opmerkingen:

  1. Servetten plakken, ik ken het natuurlijk wel maar nooit zelf gedaan. Leuke kunstwerkjes Maria! Goed bezig met de kerstkaarten, ik ben nog niet zo ver.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaaa.....ik ken het nog heb ooit ook eens een dakpan gedaan!
    Jij hebt er iets heel leuks mee gedaan Maria....ziet er mooi uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, op terra cotta potjes, dakpannen en kaarsen... Maar op een label of tasje is ook leuk, mooi gemaakt! Hier vandaag ook een knutseldagje, heerlijk aan mijn lijstje (iemand zwanger, 2 x condoleance, het kleurenkaartenteam, 2 jarigen en alvast de kerstkaartjes voor a.s. donderdag) gewerkt.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Servetten plakken.... nooit gedaan! Maar ik vind jouw creaties wel heel leuk. Succes met de kerstkaarten.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen