woensdag 23 september 2015

Even dit blog voor mijn zus.

Knutselen met mijn zus komt meestal maar 1x per jaar voor. Wij wonen helaas niet dicht bij elkaar en daarom is het altijd weer een feest om samen te knutselen. Zij knutselt nog meer dan ik. Zij werk niet meer, dus net even meer tijd. De kaarten die zij maakt verkoopt zij ook aan de dames, allen op leeftijd, van het koffieclubje. Vooral doorkijkjes met landschappen als achtergrond zijn zeer geliefd. Echter als wij samen knutselen gaat zij ook wel buiten haar comfort zone, m.n. de dieren van MD vind zij erg leuk. Als dank aan mijn heerlijke dagen is dit blog aan haar kaarten gewijd. De Kerstman als eerste. Een kaart met een knipoog, want het rendier zit wel heel scheef op zijn slee....dat word vallen! Het idee van alle dieren als een koortje, waar ik het gisteren over had, heeft zij uitgewerkt. Het was een hele klus, met veel passen en meten. Het resultaat mag er zijn. Wat vinden jullie er van?

 

9 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaartjes heeft je zus gemaakt! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gave kaartjes !
    Je zus kan er ook wat van !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaarten!
    Weer ontzettend mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk ! Dat zal beslist een gezellige dag geweest zijn . Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaarten heeft jouw zus gemaakt Maria! Zo lief van jou om als bedankje voor de gezellige dagen deze blogpost aan haar te wijden :) Het dierenkoor is super leuk! Het is net of ze echt aan het zingen zijn met de muzieknootjes erbij!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Maria,

    Mooie kaarten van je zus.Heel schattig met het dierenkoor.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kaartjes zijn erg leuk geworden!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaarten heb je gemaakt Maria!! De kerstman en Rudolf laat ik morgen tijdens de demo bij Doe@ding ook zien, zo'n leuke combinatie!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt mij heel gezellig, maar dat had ik al geschreven.
    Leuk dat jullie er beide zo van genieten.
    En de kaartjes, ik vind ze echt heel erg leuk.
    Vooral het koortje, wat een goed idee.
    Fijn weekend, Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen