vrijdag 10 augustus 2018

Zonnebloemen

Hallo allemaal en welkom nieuwe volgers. Leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden. Inmiddels heb ik 91 volgers, hoe leuk is dat. Op naar de 100.
Eerst dacht ik: "Ik koop deze maand niets van MD." Maar ja, toen kwamen er leuke kaarten voorbij met zonnebloemen en hexagons. Toch maar gekocht. Is te gebruiken bij verschillende kaarten zowel beterschap, bedankt en een opdrachtje voor een tante van manager die ernstig ziek is.
In deze volgorde ook de foto`s, kleuren laten wat te wensen over ;) :
 
 
Nu 3 weken vakantie, heerlijk. Wij gaan volgende week een paar dagen naar Nijmegen. Weet iemand of daar in de buurt nog een leuke knutselwinkel ( geen Pipoos) zit?
Fijn weekend allemaal.


12 opmerkingen:

  1. Hoi Maria,
    de geest is sterk maar het vlees is zwak...hahaha, herkenbaar! Dan zie je wat en denk je: laat ik het toch maar kopen voor ik spijt krijg. En je kaartjes zijn alle drie erg mooi. Ik vind de derde heel gaaf!!
    Fijne vakantie! Ik weet zo gen hobbywinkel in Nijmegen. Er zit wel een grote Tiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Maria,

    dat zijn weer hele leuke kaartjes geworden!!! Hele mooi die zonnebloemen en ze waren ook in mijn mandje gevallen hoor.
    Ik ben trouwens eindelijk zelf ook weer eens aan de knutsel gegaan.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke serie kaarten heb je gemaakt, Maria.
    Fijne vakantie gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De zonnebloemen en hexagons zijn ook wel erg leuk, die kun je gewoon niet weerstaan ;-) En als het vaak gebruikt wordt geeft het niets :-) Heel fijne vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zulke leuke bloemen, ik zeg "goed gedaan, dat je die gekocht hebt"!!
    Mooie serie heb je gemaakt.
    Ik weet geen knutselwinkel in de buurt van Nijmegen.....Google eens, als niemand een tip voor je heeft.
    In ieder geval fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit soort bloemen kun je altijd gebruiken, ze zijn prachtig en heel veelzijdig! Gave kaartjes, lekker vrolijk! Hele fijne vakantie, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi, dat denk ik ook elke maand... Maar je hebt mooie aankopen gedaan, gaaf die zonnebloemen, lekker zomers! Veel vakantieplezier gewenst!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Maria mooie kaarten weer gemaakt.
    Leuk dat je naar Nijmegen gaat Dat is een 30 minuten met de bus van mij vandaan. Kom daar graag.
    Er zit een Pipoos winkel in de Molenpoort Pasage. Er zit daar vanalles.
    Veel plezier en ik hoor wel of je het gevonden hebt.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten Maria. En een fijne vakantie gewenst.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie zonnebloemetjes, mooi verwerkt op je kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaarten, erg mooi die zonnebloemen.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen