vrijdag 24 augustus 2018

Beterschap

In blogland zie ik vele kaarten voorbij komen met een leuke achtergrond. Deze zijn dan gemaakt met inkt. Mijn inspiratie heb ik nu van Marieke, waarvoor dank.
Eindelijk ijzergaren gevonden die echt goed is om een action wobble te maken. Gisteren waren wij even bij Miranda. "Ooh, bedoelt u die". Vervolgens kwam zij ook met een klosje ijzergaren aanzetten. Ik kan voorlopig vooruit en kan dus héél véél wobbles maken die niet zo duur zijn.
Helaas krijg ik het niet voor elkaar om het filmpje van de onderste foto vanuit mijn pc op mijn blog te zetten. Van alles al geprobeerd ;( Met het nieuwe ijzergaren kan ik jullie vertellen dat de zonnebloem nu echt heel goed wiebelt. 
Morgen komt Levi twee nachtjes logeren. Feest dus voor opa en oma.   
Fijne vrijdag. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 


11 opmerkingen:

  1. Wow, wat zijn ze leuk Maria. Je achtergrondjes zijn ook prachtig geworden, toch fijn om af en toe je inspiratie ergens in blogland te vinden. Met het klosje ijzergaren van Miranda kun je nog heel veel action wobbles maken. Fijn oppasweekend met levi.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gedaan. De achtergrond is ook erg mooi gedaan.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten Maria.. de lucht is erg leuk gemaakt. Goed idee met het ijzerdraad. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat zal ik eens opzoeken: action wobbles. kaartjes zijn leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk geworden, Maria.
    En een fijn weekend gewenst met de kleine man!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent goed bezig Maria met jouw kaarten ze zijn weer mooi gemaakt.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh! Jij gaat genieten!! Heerlijk om Levi twee dagen te hebben zonder zijn pap en mam.
    Je kaart is echt super en ik ga nog eens op zoek naar de wobble (ik vind het zo'n leuk woord)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heey Maria,

    dat zijn weer 2 hele lieve kaartjes geworden!!! Fijn dat dit nieuwe ijzergaren beter wiebelt.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaartjes met toffe achtergrondjes! En fijn dat je het juiste draad hebt gevonden, kun je helemaal los gaan op de wobbles ;)
    Geniet van het weekend met je kleinzoon!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, hoe superleuk, zeg!! Ik vind die achtergrond op de eerste met de wolken embossing erg mooi en wat leuk die wobbles! Ja, zelf maken is natuurlijk heel handig!
    Fijn weekend en een fijne logeerpartij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha soms vind je het gewoon bij je d ochters in de la😂.

    Wat een leuke kaart weer, kijk maar uit, het is verslavend volgens mij.
    Die Wobbels maken.

    Genieten wordt dat, met Levi, dat weet ik zeker.
    Fijn weekend dus!

    BeantwoordenVerwijderen