zaterdag 6 augustus 2016

Diorama strand

Hallo knutselaars. Regelmatig zie ik de diorama kaarten voorbij komen. Wat zijn ze allemaal mooi. Studio Light heeft nu ook een diorama blok, waaruit je 8 kaarten kan maken. Dat blok heb ik niet, wel nog Studio Light A4 vellen. "Maak ik toch zelf een diorama kaart" , dacht ik. Wat meten, snijden, een ovale mal gebruikt en toen in gaan vullen. Wat een leuk werk is dat. Dit is het resultaat geworden.
Maandag is mijn vakantie om, dus gauw nog even verder met knutselen.
Fijn weekend allemaal.

5 opmerkingen:

  1. Wat een supermooie kaart Maria, leuk gedaan met dat netje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohw! Is je vakantie alweer bijna om!? Mijn vakantie begint pas over 2 weken en als je erop wacht lijkt het nog zo lang. Maar als je vakantie hebt gaat het net zo snel...
    Je kaart is top! ik hou er ook van om eerst zelf eens uit te proberen. Kost vaak meer tijd, maar het is wel leuk om te doen en dat bewijs jij maar weer met deze kaart! Maar je had natuurlijk wel vakantie....;-)
    Groetjes en dikke complimenten!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke zomerse kaart Maria. Het is echt een mooie diorama kaart geworden met echt een maritieme sfeer...súper. Gaafzoals je het net gehangen hebt...geeft nog meer diepte lijkt wel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Maria. zo leuk gemaakt. Je kan het prima zelf! leuke materialen heb je gebruikt. ja als je vrij bent gaat het altijd snel om. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart,Maria.Mooi afgewerkt met het visnet en de schelpjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen