maandag 18 januari 2016

Verjaardagskaart voor Miranda

Hallo allemaal.
Iedereen bedankt voor de felicitaties op het blog van Miranda . Het was gisteren een gezellige dag. Ik heb een digitale camera  gehad. Nu kan ik weer goede foto`s van mijn kaartjes maken. Met de camera op mijn mobile moest ik teveel gaan bijwerken en de kleuren klopte ook niet meer.
Voor Miranda wilde ik toch weer een speciale kaart maken. Ik ging aan de gang met het de paper pad van Bo Bunny Pincushion collectie. Heerlijke kleurtjes en alles machete met elkaar. De diertjes ook weer even van stal gehaald. Miranda heeft nog de foto`s genomen.
Het is weer een klapper de klap kaart geworden. Veel kijk plezier ;)
 
 
 
 

 

16 opmerkingen:

  1. Hallo, super gave kaart !
    Moet me toch eens verdiepen in zo'n klapper de klap kaart !!!!
    Erg leuk !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohw, wauwie!!!! Wat heb je dit waanzinnig leuk gemaakt zeg. Dit modelletje is zó gaaf!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wauw!! Heeel erg leuk gemaakt! Ben je vast heel lang mee bezig geweest, maar zeker de moeite waard!
    Leuke kleurtjes ook!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kaart voor Miranda! En jij ook nog gefeliciteerd...vandaag toch??
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een werk zit er in deze mooie kaart! hele mooie kleuren en heel leuk met al die dieren erin Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooie kaart, vol leuke dingetjes om te bekijken en een heel leuk model!
    Van harte met je eigen verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart voor Miranda. Ik denk dat ik gisteren niet bij haar heb gekeken , ga ik zo eens doen .
    Nog een super gelukkig nieuw levensjaar !!!
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben net gaan kijken .
    Ik heb de post van zondag wel gelezen .
    Ik was zo blij dat Miranda zo blij was met mijn kaart dat ik de regel dat jij ook jarig bent niet gelezen heb .
    Dus het was dubbel feest !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een toffe kaart! Gaaf gemaakt. Ook via jouw eigen blog nog gefeliciteerd :). Leuk cadeau heb je gekregen en heel handig om mooie foto's van je kaarten te maken! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Maria gisteren was ik te laat bij jouw dochter, vandaag te laat bij jou om te feliciteren maar alsnog van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag! Ik hoop dat je een heel leuke dag hebt gehad :) De kaart die je voor Miranda hebt gemaakt is in een woord top!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wauw, Maria, wat heb je een topper van een kaart gemaakt voor Miranda! Die gaat ze lang bewaren. Enig met die diertjes en die flapjes allemaal. Nog van harte gefeliciteerd met haar en ik las bij Miranda dat jij ook jarig bent geweest. Hadden jullie een gezellige dag?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige kaart, prachtig! Daar was Miranda vast heel blij mee! Leuk om iets speciaals voor iemand speciaals te maken. Ik ga dit model denk ik ook nog eens proberen, lijkt me veel werk maar een super resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Danielle, dit is wat ik gevonden heb facebook van Ziezo Knutsel, hier staat de kaart ook bij die ik gelift heb.
      ZieZo Knutsels Hobbyshop heeft 16 new photos toegevoegd.
      11 januari om 17:43 ·
      Hopelijk heb jij hier wat aan en anders een berichtje sturen naar Ziezo Knutsels.

      Verwijderen
    2. Dank je wel Maria! Ik ga een poging doen!

      Verwijderen