vrijdag 29 januari 2016

nieuwe camera

Zo eindelijk de fut (ben de hele week al geveld door een bacteriële infectie aan de bovenste luchtweg, blaf, blaf ) en zin om de gemaakte foto`s van mijn kaarten met mijn nieuwe camera te tonen. Wat een mogelijkheden zitten er tegenwoordig op. Ik zie dat ik alleen de datum nog anders moet instellen.
De moeder van de vriendin van mijn zoon was jarig. Gelukkig had ik die kaart al van te voren gemaakt. Zij is gek op koeien. Deze stempels had ik al lang in huis, een keer bij Boeken voordeel gekocht. De schutting van de nieuwe mal van MD.
Mijn zus en zwager zijn een dag na elkaar jarig. Voor mijn zus ook eens een clean en simpel kaartje.
Voor mijn zwager heb ik hem gisteren gemaakt, net op tijd voor vandaag. In het envelopje zit een tekst die ik met de puzzelmal van MD heb gestanst. Mijn zwager mag dus gaan puzzelen.
Enigste voordeel deze week was dat ik vanuit mijn stoel de nieuwe creaties van jullie kon bewonderen. Geef toch even afleiding en er zijn weer super mooie kaartjes door jullie gemaakt.
Tot gauw maar weer.


9 opmerkingen:

  1. Mooi trio...:-), je bovenste kaart is eniggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten zeg ! Hopelijk voel je je al weer helemaal top !
    Leuk een nieuwe camera !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Maria de eerste kaart is zo grappig! Mooie schutting ook :) De tweede mooi CAS met mooie kleuren en de derde lekker stoer! Heel leuk dat je jouw zwager laat puzzelen :) Wat naar om te lezen dat je zo ziek bent Maria! Heel veel sterkte en beterschap!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, die kaarten van jou mogen er ook zijn zeg!! Ze zijn stuk voor stuk leuk! Die met de koeien is echt geinig zeg! Beterschap jij! En een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Maria,

    Drie mooie karten,Maria.De eerste is zo superleuk en grappig.
    Beterschap.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk ! Hier ook van alles dat de ronde gaat !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Maria,
    wat hoor je het toch veel, die keelklachten en het hoesten van iedereen..Hopelijk is het snel weer over. Je hebt prachtige kaartjes gemaakt. Ik vind ze alle drie erg leuk! Vooral die met de puzzelstukjes. Die mal staat ook op mijn verlanglijstje.
    De dierenkaart is ook top! Leuke stempels zijn het.
    Goed weekend gewenst en dank je voor de reacties weer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh bah, daar kun je zo moe en lamlendig van zijn, beterschap hoor.

    Je kaartjes zijn echt heel erg leuk.
    Ik vind die koeien kaart wel heel erg leuk.
    Wat een liefjes zijn dat zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hoop dat je ondertussen weer bent opgeknapt! Je kaartjes zijn heel leuk, liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen