zondag 16 september 2018

Stilleven

Hallo allemaal,
Weer even tijd om wat blogs te bezoeken en vandaag weer eens te knutselen. Het is een eenvoudig kaartje geworden met veel stempelwerk. De boei heb ik drie keer gestempeld en verhoogt opgeplakt. Ik noem het maar stilleven op het strand.
Enkele van jullie zullen het al meegekregen hebben dat Miranda voorlopig stopt met bloggen. Het was al weer heel lang geleden dat zij wat geplaats had. Nog één keer heeft zij een kaartje geplaats. De titel van dit laatste blogbericht is: "Hallo en tot ziens". Als je nieuwsgierig bent ga dan even kijken bij Miranda
Zij blijft wel regelmatig kijken en ik hou haar zeker op de hoogte van het reilen en zeilen in blogland.
Werkse iedereen weer deze aankomende week.

11 opmerkingen:

  1. Jouw ''eenvoudig'' kaartje zoals je zelf zegt is werkelijk prachtig Maria. Heel erg leuk gedaan in deze kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele mooie kaart! mooie kleurtjes bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie sfeervolle kaart Maria.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het prachtig! Mooi stempelwerk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje met dit strand stilleven (mooie titel) En goed dat je het even schreef van Miranda.Ik had dat berichtje dus niet gezien in mijn leeslijst. Nu kon ik nog even een reactie achterlaten....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave stempel kaart is het geworden Maria!
    En miranda moet gewoon lekker genieten van levi het gaat allemaal snel genoeg!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi kaartje, leuke stempels heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb je je bericht van vandaag toevallig een ker terug gezet naar concept? Ik zie hem wel in mijn leeslijst, maar als ik er op klik kom ik bij deze kaart terecht!

    BeantwoordenVerwijderen