donderdag 12 oktober 2017

2x Kerst

Toch nog even tijd gehad om twee kerstkaartjes te maken. Mijn camera is even uitgeleend, dus foto`s met de mobiel van mijn man gemaakt. Mijn mobiel maakt geen scherpe foto`s. Maar goed, we komen er wel ;) Bij Paperpads.nl kwam ik mooi kerstpapier tegen en ook nog blauw. Een kaart is zo gevuld, want het papier is al de invulling.
 
Vanavond naar de tweede cursus van handletteren. Wat is dat leuk om te doen. Vorige week een notitieblokje opgefleurd, vanavond een boekenlegger maken. Bij het eerst volgende blogbericht ga ik daar wel wat meer over vertellen en wat laten zien.


11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt met dat mooie papier, en die nieuwe mallen. Je sneeuwpop staat er prachtig bij met de kaars in zijn hand.
    Veel plezier vanavond op de cursus hand letteren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee mooie kaarten Maria en wat heeft dat papier een mooie diepe kleur blauw. Ik ben weg van de bovenste kaart met die tag, een plaatje.
    Weer veel plezier vanavond.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes zeg.
    Mooi (en verrassend), dat blauw. Stoer ook, eigenlijk een echte mannen kaart.
    Leuk, handlettering, heel veel plezier en laat maar gauw wat zien hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zo in het blauw.
    Benieuwd naar je handletteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow.....twee prachtige kaartjes Maria.
    Veel plezier vanavond met handlettering!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn erg leuk Maria. Het blauwe papier is een echte blikvsnger. Mooi hoor. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee prachtige kaarten, wat een prachtig blauw papier, dat heeft niet veel meer nodig.
    Veel plezier vanavond en ik ben al benieuwd naar de resultaten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als je zulk mooi designpapier hebt, dan is het zonde om het helemaal te gaan verstoppen.
    Je hebt het prima opgelost zo.
    Ik ben heel erg benieuwd naar het resultaat van je handlettering cursus.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuke 2 kerstkaarten heb je weer gemaakt Maria!
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaartjes! Prachtig. EN handlettering, daar ben ik ook af en toe mee bezig en erg leuk om te doen! Ben benieuwd naar wat je ons gaat laten zien..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toffe kaartjes, en wat leuk dat je aan het handletteren bent!! Ben dus heel benieuwd!! Geniet van de nazomer, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen