zondag 20 november 2016

Beterschap

Goedemorgen allemaal. Hier aan de kust is het heel slecht weer, storm en fikse regenbuien. Echt weer om te gaan knutselen. Kachel aan, bakkie er bij, muziekje aan....heerlijk.
Gisteren kreeg ik een leuk berichtje.  Ik was Winnaar Give Away! Goed begin van het weekend, dank je wel Margot. Tevens wil ik nog even bij Margot blijven. Door haar werd ik geïnspireerd voor een leuke beterschapskaart. Zie hieronder eerst de kaart van Margot en dan mijn versie:
Nog een beterschapskaart gemaakt voor de voorraad. Achteraf vind ik hem wel een beetje druk. Kleuren kloppen wel, maar ik ben er toch niet helemaal tevreden over :)
Nu dus echt aan de knutsel. Iedereen een fijne zondag.

16 opmerkingen:

  1. Zowel het kaartje van Margot als dat van jou met de kikkers en de trap is super leuk en mooi gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat! Toffe kaartjes!
    Goed knutselen vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes!!
    ALtijd fijn om er wat op voorraad te hebben.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze leuk, heel leuk!!
    En inderdaad, als de kleuren kloppen, dan klopt de hele kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn beide leuk !
    Mijn voorkeur zou ook de eerste zijn, maar
    die "drukkere" kaart klopt wel helemaal !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ik zag het! Gefeliciteerd met de give away van Margot. EN wat super dat je je ook door had hebt laten inspireren. Jouw uitwerking is ook ontztetend leuk!
    Je tweede kaart ook, maar als je ze allebei in 1 post ziet, gaat mijn voorkeur ook uit naar de eerste. Groetjes en freubel ze,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een weer inderdaad! Perfect knutselweer :) al heb ik vanmorgen nog wel buiten gesport... toen was het nog wel te doen. Gefeliciteerd met de giveaway! En wat een onwijs leuke kaart met dat hek en de ladder :). Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Maria, wat leuk dat je de give-away krijgt! Daar word je blij van! je kaartjes zijn enig, wat een vrolijke kikkers!! Gezellige middag en knutsel ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaartjes! Super!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Maria! Wat leuk! Ik begrijp heel goed dat jij geïnspireerd werd door die schattige opkikker en wat heb je hem leuk gelift! Super lief van de kikker om het arme kikkertje bloemen te geven over het hek want volgens mij gaan die moeilijk een ladder op hihi :p De tweede kaart is mooi en vrolijk. Persoonlijk denk ik dat het roze uit het dp in de rechterbovenhoek jou niet bevallen bij de rest van de kaart. Klopt dat?
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaartjes weer, Maria! Je startte het weekend met goed nieuws, het weekend zit er bijna op, ook nu goed nieuws... Kijk je even op mijn blog? ;-)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige beterschapskaarten heb je gemaakt Maria! Wat leuk dat je dit weekend 2x in de prijzen viel.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn het leuke kaarten geworden Maria. Ik snap wel wat je bedoelt bij de tweede kaart maar toch is hij als opkikker wel lekker fleurig hoor. Je kaart geïnspireerd op die van Margot is top.
    Gefeliciteerd met het in de prijzen vallen dit weekend, altijd leuk ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een eer en wat een leuk kaartje heb je er van gemaakt!!!!

    BeantwoordenVerwijderen