dinsdag 31 maart 2015

Gezellig knutselen met mijn zus

Weer terug van weggeweest. Donderdag heb ik mijn koffertje gepakt en ben met het ov een paar daagjes naar mijn zus gegaan. Natuurlijk wel wat knutselspullen mee in het koffertje. Mijn zus maakt ook kaarten en heeft heus wel wat papier, mallen, etc. Zelf had ik 3 paper pads gekocht en meegenomen. hieronder één van de blokjes: 
Heerlijk knutselen, eten en drinken, knutselen, knutselen en nog eens knutselen.
Mijn zus vroeg of ik met haar papiertjes en mallen ook een kaart wilde maken. Natuurlijk wilde ik dat, wel twee ook. Hieronder het kaartje voor haar
 
en rest nog twee kaartjes met mijn eigen papiertjes
 
Wat hebben wij genoten. Dank je zus voor de heerlijke daagjes.
 


8 opmerkingen:

  1. Gezellig samen ! Creatieve avond !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er leuk uit! Mooie kaartjes! Dat blokje papier van Lawn Fawn heb ik ook, zo gaaf! Ga het binnenkort gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Maria, wat een gezellige dagen heb je gehad en wat een gezellige kaartjes heb je gemaakt! Echt top!
    Mijn knutselende zus woont in Spanje. Geniet er maar lekker van, ook al moet je met de trein.
    Mooi blokje papier heb je ! ben al benieuwd naar meer kaartjes uit dat blokje.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Da's erg gezellig, samen met je zus knutselen! Je kaarten zijn mooi geworden. Je hebt nog een hoop papier over denk ik, dus ik ben benieuwd naar wat je nog meer gaat maken ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig zeg, samen knutselen! Helaas zie ik dat met mijn zusje niet zo gauw gebeuren, die heeft er geen geduld voor :). Maar je kaarten zijn goed gelukt en wat een leuk, bruikbaar papier laat je zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Maria, ik heb ook een kijkje genomen op jouw blog. Je maakt mooie afgewerkte kaartjes zeg! Bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik ben je ook gaan volgen. Succes met je volgende project. Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat heerlijk toch.
    Wat gezellig dat jullie dat af en toe doen.
    Genieten hoor.
    Mooie kaarten heb je gemaakt.
    Leuk is dat he, dat je af en toe eens met spullen van een ander kan knutselen.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen