donderdag 7 maart 2019

Kerst trapje

Oef, alweer donderdag. eerst zou ik gaan zwemmen, maar de regen kwam hier met bakken uit de hemel. geen zijn om op mijn fietsje er door te gaan. Dan maar gauw een kerskaartje knutselen.....ook heel vervelend :).
Het trappetje  CR1463 van MD ben ik helemaal verliefd op. Zelf heb ik hem ook nog staan. Je kan hem inrichten zoals je wilt. Dan maar een kerst trapje.
Ik heb meer kaarten gemaakt met het trapje, maar die komen nog op mijn blog.
Na twee uur schijnt hier nu de zon, hoe is het mogelijk.
Jullie fijne donderdag.


16 opmerkingen:

  1. Ja, heel leuk als kersttrappetje!! Mooie kleurtjes ook!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk.
    Ik zou in het echte leven ook wel zo'n trappetje willen hebben, maar ons huis is hier totaal niet geschikt voor.
    Misschien is dit voor mij ook een leuk alternatief ......ik ga eens op ziek naar dit leuke trappetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf om dit trapje te versieren in kerstsfeer!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg hè om kaartjes te maken als het regent, wat leuk gedaan gaaf om er een kersttrapje van de maken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan om het trapje in kerstsferen te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jouw fantsie kent echt geen grenzen.
    Wederom een SUPER kaart.....en in blauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben ik weer knullig, zie bovenstaand bericht.
    Het moet natuurlijk zijn: Fantasie en de groetjes van Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om een kerstkaart te maken met het trappetje. Echt een TOP-kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, ik vind hem geweldig, mooi in de blauwtinten en het trapje is zo leuk in kerstsfeer. Hele lieve schattige babykaartjes met je nieuwe papier.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart en dat trapje is erg leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een heel leuk kaartje! Super gezellig kerstkaartje. Ik heb gisteren mijn vroege ochtendwandeling ook overgeslagen. Beetje regen is niet erg, maar dit ging me net iets te ver...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kerstkaart,Maria.Het trapje is inderdaad superleuk.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen