zondag 24 februari 2019

Boe-hoehoe

Hallo bloggers, zijn jullie al uit geshopt op de beurs? Ik zie in ieder geval al berichten binnen komen. Helaas was het voor mij nog niet weggelegd, dus maar bij Elma wat besteld ;)
Carola van de CreaDootjes heeft een vervelende ontsteking achter haar oogbal. Het ging even goed, maar opnieuw is de ontsteking opgevlamd. Zo vervelend voor haar, dus maar gauw een kaartje gemaakt. 
Op mijn werk is nu ook een kringloopwinkel gekomen. Ieder dag open en deels ook gerund door mensen met een verstandelijke beperking. Inmiddels uitgegroeid tot een grote winkel waar het altijd gezellig is. Regelmatig ga ik daar even kijken. Nu  vond ik een Nederlands woordenboek, wit papier en blauwe letters voor 50 eurocent. Dat is leuk voor mijn kaartjes en jawel, dat kwam nu goed van pas.
Voorkant:

 Binnenkant:
Fijne zondag allemaal.


17 opmerkingen:

  1. Ohh wat een leuk beterschapskaartje met de koe en wat grappig de ziekenboeg tekstjes erbij! Ik vind hem geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart voor de zieke. Geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappig, lief kaartje.
    De binnenkant ook zo mooi gemaakt.
    Dat vind ik altijd zo leuk!
    Een kringloop op je werk, oh jee.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Antwoord op die poppetjes.
    Dat heet Bitmoji.
    Het is een gratis app die op mijn telefoon is gezet door mijn kinderen.
    Dan maak je in de app en poppetje (Die op je lijkt😉) en dan kun je, ook weer in de app, allemaal leuke plaatjes vinden.
    Het lukte mij niet om via de app naar mijn blog te gaan.....nu zoek ik dus leuke plaatjes, maak daar een screenshot van en plaats ze dan op mijn blog.
    Ik hoop dat je het snapt, anders mag je mij best een mail sturen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke beterschapskaart is dit, Maria!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke, en echte "Maria"kaart! Heel tof het doorkijkje met de koe!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart en leuk dat je een woordenboek voor weinig kon kopen. Leuk om er bij te gebruiken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die leuke kaart zal haar vast en zeker goed doen Maria. Wat mooi gemaakt met die gestempelde teksten en die stukjes woordenboek. Ook het feit dat de koe dóór de opening gluurt geeft een grappig effect vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh.... die huilende koe! Hoe bedenk je het! EN wat gaaf zo'n woordenboek. Heel mooi dat het blauwe letters zijn. Daar gaan we vast nog meer creaties mee zien. Wat naar voor Carola zeg. Zal ook wel pijnlijk zijn! Hopelijk kan ze glimlachen om je kaart en doet het haar goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie en leuke beterschapskaart,Maria.Erg leuk gedaan met de grappige koe die door het kader kijkt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk gedaan zo met het doorkijkje en de toepasselijke woorden!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie en leuke beterschapskaart met de koe binnenin, de tranen, de tekst, het stukje woordenboek. Echt een leuk geheel geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke kaart ik hoop dat ze daar snel van opknapt leuk met de tekstjes en het stukje uit het woordenboek
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen