zaterdag 19 januari 2019

Hallo allemaal

Lieve bloggers,
Na drukke feestdagen, geveld te zijn door buikgriep, weer eindelijk tijd om te bloggen.
De hele week voelde ik mij al jarig. Iedere dag 'druppelde' er enveloppen binnen.
Donderdag was de verjaardag van Miranda en hebben wij met ons gezin daar gezellig een taartje gegeten.
Gisteren dus weer feest in huize Versteege. Ik kreeg een heel mooi cadeau van man en kinderen. Een nieuwe mobiel. Andere mobiel deed het nog goed, alleen kon ik er geen mooie foto`s mee maken. Zat er een roze gloed overheen. Vaak gebruikte ik dan de mobiel van mijn man, maar als hij op zijn werk zit, wordt dat natuurlijk lastig ;)
Veel zelfgemaakte kaarten gehad. Uit blogland, van de CreaDootjes en van familie.
Hier een kleine impressie:
Van jullie bloggers, prachtig dank jullie wel.
Van de CreaDootjes, zeer origineel en crea-bea.
Heel lief een kaart van mijn dochter,
verder van mijn moeder, tantes en kennissen.
 
 
Ook mijn zus is creatief bezig geweest.
 
Zo een heel verhaal. Fijn weekend allemaal en weer héél gauw tot blogse.





6 opmerkingen:

  1. Alasnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Maria.
    En wat fijn dat je zo verwend werd door man en kinderen. En dan ook nog eens zoveel mooie kaarten, dan voel je je toch wel echt jarig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nogmaals van harte, leuk om al die kaartjes zo te zien! Ik herken de mijne ook, gelukkig op tijd. Veel plezier van je cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk allemaal! En mijn kaartje komt eraan, is wat vertraagd...enne, van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd Maria. Je hebt prachtige kaarten gekregen. Goed verwend met cadeaus. We zien vast binnenkort wel een creatie van je verschijnen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie gelukkig mijn kaart liggen!
    Altijd blij als ik.zie of hoor dat ze aangekomen zijn😊.
    Miranda stuurde ik ook een kaart, voor haar verjaardag en om haar te bedanken voor de knoopjes die ik kreeg opgestuurd.
    Ik vind de kaart die je zus maakte, met dat huis, wel heel erg leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Maria.
    Wat een super cadeau heb je van je hubbie en kinderen gehad!
    Heerlijk om nu vanuit je luie stoel alle blogs langs te gaan... Pas maar op dat je niet de hele dag achter je telefoon zit.
    Je bent flink verwend met kaarten hoor!
    Ook nog gefeliciteerd met de verjaardag van Miranda. Gaat het goed met haar? Het is zo stilletjes op haar blog.
    Je kaartje hierboven is super leuk geworden.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen