donderdag 18 oktober 2018

Merry Christmas

Twee donderdagavonden stelde Wil haar stempels beschikbaar om te stempelen. Zij heeft m.n. afbeelding stempels en is een kei met inkleuren. Ik heb veel gestempeld, zodat ik thuis lekker kan gaan inkleuren. De Whimsy stamps zijn mijn favoriet. Met de ticketmal is het een gezellig kerstkaartje geworden.
Bedankt Wil voor het lenen van jouw stempels en natuurlijk Elma bedankt dat wij weer regelmatig in jouw gezellige winkel mogen hobbyen.
Vanavond gaan wij met Carola krijtborden, ook weer leuk ;)
 
 

12 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je deze mooie stempels even mocht lenen. Je hebt ze prachtig ingekleurd. Tof ook die stempelteksten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten Maria. Heel mooi om de ticketmal zo te gebruiken. Net even wat Extra's. Leuke afbeelding. Jij hebt ze ook heel mooi ingekleurd. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om eens stempels te mogen/kunnen lenen van een ander, zo maak je in no time hele Leuke kaartjes die heel anders zijn dan anders omdat de stempels nieuw voor je zijn.
    Lenen bij elkaar, mijn moeder en ik doen dat ook regelmatig.
    Die ticket mal is toch wel heel erg leuk, ik zie die vaker voorbij komen.
    Gezellig kerst kaartje heb je gemaakt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pracht van een kaart heb je zo gemaakt, Maria!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart,Maria.Het zijn lieve stempeltjes en heel mooi ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Maria.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een geweldige kaart geworden!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie winterse kaart heb je met die leuke (geleende) stempels gemaakt Maria. Alle zijden zijn mooi bewerkt en ook die teksten zijn super.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kerstkaart Maria, zo'n leuke stempel(en kleurwerk) ook de tekst stempels zijn mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke ticket-kaart en mooi ingekleurd, zeg!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen