zondag 23 september 2018

Levi 1 jaar

De herfst is goede begonnen. Lekker knutsel weer.
Levi is vandaag 1 jaar geworden. Straks op visite met natuurlijk heel veel cadeautjes en een grote kaart voor de kleine man.
Tevens heb ik weer mijn spullen gepakt voor een weekje logeren bij mijn zus. Voor de zekerheid maar wat knutselspullen ingepakt :) 1 Koffer met kleding en de rest voor de knutsel. Denken jullie dat ik genoeg heb?!
Het zal dus even stil worden van mijn kant, maar dat haal ik naderhand wel weer in  om de 'productie' te laten zien.
Knutselgroetjes.


13 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd Maria met de beer! Top!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je grote kleinzoon😊.
    Wat een lief kaartje maakte je voor hem.
    Fijne dag met elkaar.
    Whahahaaa, of je genoeg hebt ingepakt.......Ik vraag het me af, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je kleinzoon, Maria. En wat een super leuke kaart heb je voor hem gemaakt.
    Veel plezier bij je zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh is dat nu alweer een jaar? Tijd vliegt inderdaad. Van harte gefeliciteerd met je kleinzoon Maria en je hebt een superlieve en leuke kaart voor hem gemaakt. Leuk die wiebeloogjes erop en de trossen ballonnen maken het echt feestelijk.
    Veel plezier bij je zus.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je kleinzoon. En veel plezier bij je zus.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte met Levi! onze Emmy is ook jarig vandaag, zij is alweer 6! Tof kaartje voor hem, Maria! Heel veel plezier bij je zus ook, maar eerst een gezellig verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je jarige kleinzoon! Superleuke kaart heb je voor hem gemaakt, tof met het "I am 1". Geniet van je weekje (knutsel)vakantie bij je zus. Ik hoop dat je genoeg spullen bij je hebt voor je creatieve uitspattingen;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super schattige kaart gemaakt. Gefeliciteerd! Fijne dag!
    En veel plezier bij je zus. Ennu volgens mij zou ik nog een tas vol met spullen meenemen.....hihihi. Grapje! Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje! Het is goed te zien dat het feest is.
    En jij gaat je vast niet vervelen bij je zus!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Levi! Mooie kaart maakte je voor hem. Veel knutsel-plezier bij je zus! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met Levi...je kaart is superleuk!
    Fijne week gewenst! Ik logeer sinds gister ook een weekje bij mn zus en heb ook genoeg bij me haha!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met je kleinzoon Levi, wat een grote knul alweer! Mooi kaartje heb je voor hem gemaakt, leuk hoor. Veel plezier weer tijdens de logeerpartij, ik ben benieuwd wat jullie allemaal gaan maken....
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach had ik dit gemist! Maar gelukkig zie ik het nog. Nog van harte met Levi. Alweer een jaar, waar blijft de tijd. Je kaart voor hem is tof! Echt heel leuk.
    En ik denk dat het goed is dat je zus ook knutselspullen heeft, want wat neem je weinig mee.....whahahahaha!!!

    BeantwoordenVerwijderen