dinsdag 12 juni 2018

Verjaardag en opdracht

Wat zie ik vandaag weer leuke diertjes voorbij komen. Complimenten hoor dames.
Deze tijd van het jaar heb ik altijd weer zijn om strand kaarten te maken. `s Winters heb ik daar helemaal geen zin in, terwijl ik wel `s zomers kerstkaarten maakt. Toch eigenlijk apart. Maar goed hier dan een verjaardagskaart voor een man met strand thema.
 Verder nog een opdrachtje. Een manager neemt afscheid en krijgt een mand met zaaigoed. Dus graag een kaart met een moestuin als dat kon. Gelukkig heb ik daar ook wel wat mallen van. Een werkje, maar ook weer enig om te doen.
 
In ieder geval viel het wel in de smaak.

13 opmerkingen:

  1. Strandkaarten zijn idd leuk om nu te maken en aan het moestuintje heb je heel veel werk gehad maar dat is het echie natuurlijk ook zo..ha,ha het zijn 2 topkaartjes weer Maria!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige kaartjes Marja.....daar heb je veel werk aan gehad.....super gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zomerkaart is echt een zomer kaart. Gaaf zeg. Maar je moestuinkaart spant de kroon. Wat een ontzettend leuke kaart is dat! Je manager zal er wel van opkijken!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee heel verschillende maar mooie kaarten Maria. De zeekaart is vrij strak maar gaaf met het zee-thema. De "tuin" kaart is geweldig. Wat leuk zoals je al die (kleine) stansjes gebruikt hebt, logisch dat hij in de smaak viel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige kaarten, Maria. Heel erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer diertjesdinsdag en dat merken we in Blogland hè.
    Wat een mooie kaarten heb je gemaakt Maria, ik ben helemaal weg van je moestuinkaart. Een werk om alles uit stansen, maar het resultaat is prachtig !

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend leuk, het strandkaartje.
    Het blijft een mooi thema, zeker met deze temperaturen.
    Gek hè, ik maak ook nog steeds kerstkaartjes, maar een zomers kaartje midden in de winter, nee, dat lukt niet.
    Wat knap dat je zo'n mooie kaart op bestelling kan maken. Ik klap altijd dicht, krijg iets over me van "ik MOET" en dan lukt het niet.
    Heel erg leuk, het moestuin kaartje, je hebt er inderdaad genoeg malletjesvoor zie ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kaartjes weer! Leuke sfeertjes heb je neergezet...
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn het weer leuke kaarten Maria.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben helemaal weg van je prachtige strandkaart! Maar ook je moestuin ligt er prachtig bij!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. weer prachtige kaartjes heb je gemaakt vooral de strand kaart vind ik geweldig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie strandkaart,Maria.De kaart met de moestuin is prachtig.Daar ben je wel even mee bezig geweest.Fijne dag.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen