zondag 7 januari 2018

3x Boera

Hallo. Gisteren zag ik bij Inge Groot weer een heel leuk kaartje. Opbouw van enkele laagjes papier,  letters had zij uitgestanst  en deze op het gekleurde papier geplakt. Zo krijg je ineens een heel ander resultaat. Dit idee heb ik ook mee genomen in mijn volgende twee kaartjes. Misschien is het niet heel goed te zien op de foto. Er moesten wat verjaardagkaartjes gemaakt worden en dan is de koe een dankbaar onderwerp. Het laatste kaartje heb ik de gestanste letters gebruikt die overbleven.
Iedereen weer succes in de nieuwe week.

17 opmerkingen:

  1. Superleuke kaartjes Maria!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Boera! Haha die is en blijft leuk. Wat een gezellige koeienkaartjes Maria. Leuk hoe je inspiratie krijgt van andere kaartjes soms hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoera voor deze leuke serie !!!!
    Super leuk !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah, ze zijn geweldig tof, die tekst is enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn geweldig leuke kaarten geworden! Leuk idee om de letters uit te stansen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaarten weer gemaakt Maria!!
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk weer Maria, deze kaartjes en hoe je de letters hebt gedaan.
    Altijd leuk om weer op ideeen gebracht te worden.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk! Ik zal deze stansen ook weer eens wat vaker gaan gebruiken, iedere keer weer verliefd als ik deze koe zie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaartjes! En een grappig effect met de letters zo uitstansen. Best lastig om te doen denk ik? Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke vrolijke kaarten! Mooi met die koe Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze leuk!
    Jij bent er echt een kei in om met die MD diertjes prachtige kaartjes te maken.x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk.
    Ik vind dat "Boera" zo grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hee~l erg leuke kaartjes met de leuke koetjes en tekst! Gave serie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat zijn ze schattig geworden leuk met de tekst erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke serie zo Maria. Dat vind ik zo leuk aan bloggen, elkaar inspireren :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heey Maria,

    dat is een supergave serie kaartjes geworden!!! De koe is geweldig voor verjaardagskaartjes.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen