zondag 5 november 2017

Nog wat projectjes handlettering

Donderdag hebben wij met een klein clubje nog bij elkaar gezeten om toch 2 1/2 uur te handletteren. Ieder zijn eigen projectje en wat was het weer gezellig. Op Pinterest zag ik deze kaart met handlettering. Mooi om even te oefenen en ja, dan sluip er nog wel eens een foutje in. Zien jullie hem ook?
Toen nog een kaartje met niet zo veel tekst.
Als laatste nog mijn huiswerk van de laatste workshop. Thuis afgemaakt, daar de tijd al om was ;)
Nu maar weer gauw gaan knutselen. Jullie ook?

13 opmerkingen:

  1. Het ziet er super uit, ik zie het foutje niet of het moet heej zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Maria,

    leuke kaartjes en creatie heb je gemaakt. Ik schrijf heey altijd met de griekse y maare ik denk dat je het foutje bedoelt in feestdagen. Je was de t vergeten die je er later nog ff tussen hebt geplaatst. Ach het blijft handwerk en kleine foutjes vind ik erbij horen.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke handlettering-projecten Maria. Knap dat je dit zo al kunt. Die tweede kaart met dat schattige muisje is top en foutjes...die kennen we niet in handwerk...alles is zoals je het bedoelde hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Maria,
    Wat leuk die handlettering. Ik kreeg een boekje van mijn schoonzusje voor gevorderden, ahum....dus dat wordt oefenen.
    Jouw kaartjes er mee zijn heel gaaf! Leuk om het zo met stansjes te combineren.
    Mijn kamer is nog niet helemaal opgeruimd, had even geen zin meer, dus nu wat blogbezoekjes doen en dan straks verder. Komende week heb ik het rustig wat werk betreft, dus dan ga ik aan de knutsel in een opgeruimde kamer!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk Maria.
    Gebeurt me ook vaak die kleine foutjes. Ach ja, zo zie je dat het handwerk is. ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie dingen heb je gemaakt! Prachtig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaarten ! Heel mooi gehandlettered hoor ! Dat 'foutje' valt helemaal niet op als je het niet zegt hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk gedaan! Wat een toffe bezigheid hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zijn jouw kaarten weer geworden Maria.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel gaaf gedaan! En ach dat foudje is menselijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als je niks gezegd had, had ik het nooit gezien.
    Gelukkig kan met handlettering alles, dus gewoon gebruiken hoor, die kaart!

    BeantwoordenVerwijderen