zondag 29 januari 2017

Verjaardagskaarten

Gisteren werd mijn zus 70 jaar. Mooie leeftijd. Wij schelen op 10 dagen na 10 jaar. Wij komen uit een 'klein' gezin en zijn dus maar saampjes. De band die wij samen hebben is heel liefdevol. Bijna elke dag bellen wij wel met elkaar, ook daar zij niet om de hoek woont. Daar moest natuurlijk wel weer een mooie kaart voor gemaakt worden. Bij Rimmie zag ik een Waterfallcard baby-boy, Dit bracht mij op een idee. Het was al weer een hele tijd geleden dat ik een watervalkaart gemaakt had, maar de opzet is zo leuk en je kan er zoveel mee.....klopt hé Rimmie?!
Van het papier wat ik van mijn manager kreeg heb ik deze kaart voor mijn zus gemaakt.
 
Dit is de binnenkant van mijn kaart. Vergeten om met mijn fototoestel een foto te maken. Gelukkig stond hij nog wel op mijn mobiel, alleen is hij niet zo duidelijk.
Mijn zwager is vandaag jarig. Daar ook een kaart voor gemaakt. Die zien jullie morgen.
Fijne zondag allemaal.

14 opmerkingen:

  1. Oh wat prachtig zeg ! Daar gaat ze vast erg blij mee zijn ! Wat leuk dat je zo'n hechte band hebt met je zus !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klopt zeker Maria! Een watervalkaart blijft super leuk om te maken en je kunt er verschillende variaties op maken. Ik vind je kaartje heerlijk fris van kleur. Je zus zal daar vast heel blij mee zijn geweest. Lijkt me heel fijn om zo'n hechte band met je zus te hebben.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie liefdevolle kaart heb je voor je zus gemaakt Maria. Mooi papier en leuke teksten heb je gekozen. Die krijgt vast een ereplaatsje.
    Nog van harte gefeliciteerd met je zus en voor vandaag met je zwager.
    Fijne zondag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je zus en zwager! Een prachtige kaart maakte je voor haar, dit model heb ik nog nooit gemaakt ook maar eens op mijn todo lijstje zetten.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige watervalkaart heb je gemaakt! Dat zal je zus vast heel mooi vinden. Hij staat ook nog op mijn to do lijstje, het komt er gewoon niet van.
    Ben benieuwd naar de kaart voor je zwager!
    Leuk trouwens dat je elke dag wel even belt met je zus. Bij mij is dat appen geworden, omdat mijn zusje in Spanje woont. Zou een beetje dure aangelegenheid worden.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beauty!! Was aan het denken wat ik binnenkort voor mijn moeder zal maken, wie weet een watervalkaart! Mooi gedaan voor je zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het weer een waar kunstwerk.
    Enne.....watervalkaart??? Nog nooit van gehoord.
    Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je voor je zus gemaakt Maria.....gefeliciteerd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart heb je voor je zus gemaakt, heel mooi papier.De trouwkaart en de kaart voor Miranda zijn ook al allebei schitterend.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

  10. Gefeliciteerd met je zus !
    Je hebt echt een schitterende kaart voor haar gemaakt ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-10x10}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een prachtige watervalkaart gemaakt voor je zus. Het papier lijkt er voor gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat de band tussen jou en je zus zo sterk is! Deze kaart voor haar is prachtig met dit mooie romantische papier, ze zal hem schitterend vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie kaart heb je gemaakt. Fijn is dat he een goede band met je zus, gelukkig heb ik dat ook!
    Nog proficiat met je zus en ook alvast met je zwager!

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ziet er ingewikkeld uit zo maar prachtige kkleuren

    BeantwoordenVerwijderen