dinsdag 1 december 2015

Melkpakje voor mijn zus.

Miranda had op een beurs de mal van het melkpakje gekocht. Echter was er nog maar 1 op voorraad. Nu wilde ik een paar pakjes maken en heb de mal gewoon even geleend, ook handig. Het melkpakje wilde ik voor mijn zus maken. Een zomaar cadeautje. Weer eens wat anders dan een kaart. Melkpakje opgeleukt met wat bloemen, vogels en allemaal uit de restjes van het leuke blokje die ik gebruikt heb voor de jaarkalender. De jaarkalender gebruik ik nog iedere dag. Gisteren gingen Ramona en ik bij mijn zus langs en hebben het pakje afgegeven. Reactie was erg leuk.
 
 



10 opmerkingen:

  1. Heel mooi melkpakje,Maria.Superleuk afgewerkt en prachtige kleurtjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk melkpakje Maria! Alle kanten zijn zo mooi afgewerkt en versierd :) Prachtig lettertype tekst ook :) Ik kan mij voorstellen dat jouw zus hier heel blij mee was en er een heel leuke reactie op gaf :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heel mooi uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even lenen is ook handig! Je hebt er een heel lief melkpakje van gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supermooi kadootje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te maken, en leuk om te geven.
    .... En ook nog eens super leuk gemaakt. De mini wasknijpertjes maken het helemaal af.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat maakte je dat mooi !
    Ik hoop dat mijn dochters later ook bij me komen lenen. Lijkt me zo gezellig !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke leuk pakje! En wat lief dat je hem meteen hebt weggegeven! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet er dat hartstikke leuk uit!! Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. onwijs leuk gedaan! leuke manier om een cadeautje van te maken :).

    BeantwoordenVerwijderen