vrijdag 16 oktober 2015

Opdrachtje

Een collega vertelde mij deze week dat een tennismaatje van haar 50 werd. Zelf hadden zij al een collage gemaakt. Ik stelde voor of het leuk was dat ik een kaartje maakte. Zij boden hun tennisvriendin een Happen en Trappen aan. Nooit van gehoord. Dat is dus een dag lang fietsen door een prachtige omgeving en heerlijk eten bij diverse restaurants. Ideeën kwamen direct bij mij naar boven. In ieder geval iets met een fiets. Bloemetje, ballonnen, wat huisjes en subtiel een 50 op het mandje. Gisteren was het al donker, dus geen goed licht. Vanmorgen op mijn werk een foto gemaakt. De fiets lukte nog aardig. De foto van het  geheel was erg slecht. De kaart had mijn collega al meegenomen. Gelukkig kon zij nog een foto doorsturen. Zie de kwaliteit dus van haar toestel...tijd voor een nieuwe voor mij??? ;)

 
 
 


7 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk kaartje en helemaal er op toegespitst! Liefs Sbaine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Past helemaal bij het gegeven cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig Hollands kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Maria,

    Super leuke Hollandse kaart voor je collega,Maria.Past mooi bij het cadeau.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk kaartje en helemaal toepasselijk!
    Ik vind hem echt heel gaaf!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke, Hollandse kaart Maria! Echt super :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sjongejonge......zo is een opdracht wel heel erg goed begrepen zeg!!
    Super, zoals jij echt alles hebt verwerkt op 1 kaart.
    Denk dat je binnenkort wel meer opdrachten kunt verwachten.

    BeantwoordenVerwijderen