zondag 20 september 2015

Productie nr. 1

Weer terug van ruim 5 heerlijke logeer-dagen bij mijn zus en zwager. We hebben genoten en van alles gedaan. Van winkelen, taptoe kijken, braderie en uit eten. Toch ging de meeste tijd toch wel naar het gezellig knutselen. Thema voor mij was toch echt wel Kerst. Daar de heenreis met OV ging moest ik toch wel selectief mijn koffer en tas pakken. Dit zijn de drie eerste kaarten waar de MD producten centraal staan. Deze week laat ik nog meer kaarten zien en ook eens de kaarten de mijn zus maakt. Wordt vervolgd dus.




7 opmerkingen:

  1. Schattige kaarten, wat zijn die stansen toch leuk! Die beer vind ik helemaal geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaartjes heb je gemaakt. Zo leuk om samen aan de knutsel te kunnen gaan. Fijn dat je het zo goed hebt gehad. De stansen zijn gaaf. Ook het papier is enig. Mooi die laagjes sneeuw!!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klasse!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes heb je gemaakt!!! En die kerstman en ijsbeer zijn echt geweldig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuke kerstkaarten Maria! De kerstman op de skies zijn zo grappig :) Super leuk dat je zulke gezellige dagen hebt gehad bij jouw zus en zwager! Ik ben benieuwd naar de andere kaarten.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke collectie . De ijsbeer vind ik kei leuk !
    Bedankt voor je hartverwarmende reacties op mijn blog ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow dat beloofd wat :) klinkt als een paar heerlijke dagen! dit zijn alvast 3 onwijs leuke kerstkaartjes! ik kijk uit naar de rest! groetjes, linda

    BeantwoordenVerwijderen