maandag 25 mei 2015

Opkikker

Op mijn werk heb ik een mandje staan met kaarten die naar medewerkers gestuurd kunnen worden bij geboorte, verjaardag of bij ziek zijn. De laatste tijd krijg ik regelmatig van mijn managers de vraag of ik een beterschap kaart wil versturen. Mijn voorraad is nu op dus gisteren begonnen om een nieuw kaartje te maken. Van MD zijn er toch wel weer leuke malletjes op de markt betreffende het thema ziek zijn. Vooral de mal met de stethoscoop en pillen vond ik leuk en bestellen bij Hobbynu gaat snel en de levering ook. Bestelling de volgende dag al binnen. De kikker van Eline ook weer uit de la gehaald. Wat stempeltjes en de eerste kaart van de beterschap reeks is klaar. De dokters tas vind ik eigenlijk ook wel leuk....wie weet ga ik die nog bestellen.


8 opmerkingen:

  1. Superleuke en mooie kaart,Maria.Het pillenstripje is inderdaad heel leuk.Grappig detail is het pleistertje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn zeker leuke snijmallen!!! Ik denk dat ze snel beter zijn, als ze zo'n kaart krijgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een vrolijke beterschapskaart, dat doet het altijd goed. Het zijn inderdaad leuke mallen om te gebruiken!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk! Het pillenstripje kende ik nog niet, heel grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk! Het is een heel leuke set! EN voor allerlei doeleinden bruikbaar. Binnen kort op mijn blog..;-)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk! Heb mezelf getrakteerd op beide sets, kon het niet laten, hihi. Mooie kaart heb je ermee gemaakt, daar kikkert iemand vast van op!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een goed idee zeg. zo'n mandje.
    Je kaartje is erg leuk.
    Die pillenstrip.....die is net echt.
    Als je deze krijgt voel je je meteen eens tuk beter denk ik.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje! Daar knap je volgens mij wel van op als je die krijgt :)

    BeantwoordenVerwijderen