zondag 26 april 2015

Tekst bord

 Momenteel ben ik inspiratieloos wat betreft kaarten maken. Wel had ik een hoop ideeën in mijn hoofd betreffende bordjes maken met tekst. Je ziet zoveel leuke tekst borden in de winkels en met wat plankjes kan je ook zelf ook wel wat bedenken. Bij Karwei geprobeerd of zij een plank wilde zagen....nee dus. Daar stonden wel leuke, kleine potjes verf voor een klein prijsje. Bij Praxis zaagde ze geen planken, maar voor deze ene keer ....Ik blij, want ik was ook op de fiets en dan is een lange plank meenemen best lastig. Begonnen om de plankjes met verschillende kleurtjes te verven. Dit plankje werd een 'zee bordje'. Blauw met witte streepjes en de rest krijgen jullie later te zien. Fijne Koningsdag.
 
 
  



7 opmerkingen:

  1. Schitterende creatie Maria!
    Mooi gemaakt.
    Fijne koningsdag morgen en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee!!!!
    Mooie tekst ook, hoe maak je die op de plakjes?
    Erg leuk, ga je ze verkopen?
    Mooie kleur ook, deze, lekker neutraal.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tekst gestempeld met stempelinkt van Boekenvoordeel. Plankjes maak ik nu nog even voor kennissen, gewoon ook voor de lol. Kreeg nu al van een kennis hout, goede ruil.

      Verwijderen
  3. Ziet er top uit < ga zo door, ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er wel errug leuk uit zeg.
    Je inspiratie voor kaartjes zal ook wel weer terug komen. Volgens mij hbben we daar allemaal wel eens last van.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk tafereeltje, Maria. Mooi gedaan.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee Marja. Zo kun je van alles bedenken om te maken.
    Erg leuke detail in hetzelfde thema heb je bij elkaar gevonden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen